יום שלישי, 29 בינואר 2013

איך תתאימו את המתנה לילד, במקום שהילד יתאים לכם את המתנה?


חנויות מתנות לילדים מלאות בסוגי משחקים וצעצועים רבים' של דמויות מסרטים וסדרות טלוויזיה. על כן כיצד בכל זאת מתאימים את המתנה לילד, ובוחרים כזו שתוכל לתרום לו ? פעמים רבות מומלץ לעשות את המחקר באינטרנט, ולראות מה יש לחנויות ברשת להציע, וכך לבצע רכישה שקולה ומיודעת.

תחילה יש לשים לב לרכוש מתנה המותאמת לגיל הילד מבחינה בטיחותית. על כל מוצר המיועד לילדים כתוב בדיוק לאיזה גילאים הוא מיועד, זאת בכדי למנוע סיכון מיותר עבור ילדים בגיל הרך מפני משחקים בעלי חלקים אותם יוכלו לבלוע, או חדים העלולים לפגוע בהם. חשוב לרכוש את המתנה מחברה מהימנה שאנו מכירים את מוצריה, כך אנו גם יכולים לערוב לאיכות המוצר (ארץ הייצור של המוצר יצביע פעמים רבות על איכות המוצר).

מעבר למתנות ולצעצועים החולפים, במידה וילדכם בגיל קטן דיו וברצונכם לרכוש עבורו מתנה מיוחדת, שתלווה אותו במהלך התפתחותו, תוכלו לרכוש מד גובה לילד. מדי גובה לילדים מיוצרים היום במגוון דוגמאות וחומרים שונים, בין אם מדובר במד גובה עשוי עץ או פלסטיק, הם כולם צבעוניים ומהווים אלמנט מקסים לעיצוב החדר שילווה את הילד תקופה ארוכה.

חשוב להדגיש שבמידה ובכל זאת בחרתם לגשת לחנות, בכדי לרכוש את המתנה עבור ילדכם, מומלץ שלא לעשות זאת בליווי הילד. חנויות צעצועים מציגות מגוון רחב כל כך שמבלבל את הילד ומקשה עליהם מאוד לבחור את המתנה שהם באמת הכי רוצים. אל כן ניתן להתייעץ עם הילד מראש, ולהגיע לחנות מוכנים מראש ולדעת בדיוק איזו מתנה ברצונכם לרכוש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה