יום שני, 14 בינואר 2013

דפי צביעה לילדים הדור החדש!


ילדים בגילאי גן וכיתות יסודי, מתחילים את התפתחותם בתחום הפיזי, החברתי, הרגשי, השפתי והקוגניטיבי. ולכן חשוב שיתנסו במגוון פעילויות שתורמות להתפתחותם בתחומים הללו. בין אם בדפי צביעה ייעודיים, או ציור חופשי, ילדים רבים מבלים את זמנם בצביעה. לשם כך חשוב לגוון ולהכיר איזה סוגי דפי צביעה ודפי פעילות ישנם ברשת לילדים וכן במה תורם כל סוג.

ילדים לומדים בגיל הגן את היכולת לצבוע, הם לומדים לאט לאט כיצד לשלוט במיומנות הזו ומבינים את המשמעות של יצירה וציור. הצביעה מפתחת עבור הילד את היכולת המוטורית, משמעת ועצמאות, לצד הדמיון והיצירתיות. והם פתרון נפלא לילדים בתקופות החורף, כתעסוקה עבורם. הילד עצמו בוחר את הציור אותו הוא רוצה לצבוע, וכן באיזה צבעים יצבע, בין אם בטושים, צבעי פסטל, גואש או צבעי מים.

בעבר, דפי צביעה לילדים היו רק חלק מחוברות צביעה שהיו נרכשות בחנויות, כיום עם התפתחות רשת האינטרנט, ניתן למצוא במגוון רחב דפי יצירה להדפסה חינם ברשת. ישנם סוגים שונים של דפי צביעה לילדים התורמים מאוד ליכולות הלימודיות של הילד, כך למשל דף צביעה המשולב עם ספרות או אותיות בשפה העברית הופך את פעילות הצביעה ללימודית עבור הילד.

בכדי לתרום לתחושת עצמאותו של הילד, ניתן למצוא היום דפי הדפסה לילדים המשלבים בתוכם את שמו של הילד. באמצעות הקשת שמו דרך האתר, תוכלו להדפיס את דף הצביעה לילדיכם באופן שבו שמו מוצג על פני הדף, מה שיגדיל את גאוותו ביצירתו וכן ילמדו כיצד לאיית את שמו.

מומלץ לעשות שימוש בכלים הנגישים לנו באינטרנט היום, ולאתגר ולגוון עבור ילדינו את סוגי דפי הצביעה שלהם. בכך ניתן לפתח אצל הילדים חיזוקים חיוביים יותר, שתורמים פלאים להתפתחות הטבעית של ילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה